my shabby my dream

my shabby my dream

sobota, 17 grudnia 2016

Dekoracje, dekoracje

Dobry wieczór moi Drodzy :-)

Dzisiejsze przedpołudnie upłynęło mi na masowej produkcji tabliczek, które będę pokazywać w następnych postach. Po skończonej pracy zrobiłam małe przymiarki tu i ówdzie, a w efekcie końcowym postanowiłam niewiele zmieniać. 

Witryna w kuchni dostała tabliczkę...
 ...i nowe kolory ceramiki :-)


Na parapecie w pokoju dziennym postawiłam świecznik, który dostałam od koleżanki - dziękuję, Aneta :-)

Do łask wrócił klosz z siatki hodowlanej - pierwszy, jaki wykonałam w zeszłym roku.

 A u Studenta pojawiła się taka oto "instalacja"




Jak zauważyłyście do maksimum wykorzystuję stare książki, których pozbywała się właścicielka z uwagi na dużą ilość brakujących kartek.  Wyrzucić szkoda, a na dekoracje w sam raz. 

Wracam tym razem do kuchennych zajęć życząc Wam miłego wieczoru i pięknej niedzieli :-)

Ania


27 komentarzy:

  1. Dekoracje robią wrażenie. Szyldziki perfekcyjne. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe dekoracje jak zawsze :) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Dekoracje ! Jestem zainspirowana i jeste pod wielim wrazeniem. Trafiłas w mój gust , oj i to bardzo :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka suuuper! Bardzo mi się podoba. U Ciebie jak zwykle romantycznie, nastrojowo - pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tabliczki i pięknie u Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jestem zachwycona szklarnią w świątecznym wydaniu, jest obłędna :) Zimowa, szara porcelana z dodatkiem czerwieni robi wrażenie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie i nastrojowo, podziwiam talent! Pozdrawiam ciepło :) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Instalacja robi bardzo miłe wrażenie, a dom już masz prawie przygotowany do Świąt. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liebe Anja,
    wie immer wunderschön gemacht!!! Danke für die Ideen..... klasse gemacht
    ich wünsche Dir einen zauberhaften 4 Advent und schöne Weihnachten
    Ganz liebe Grüße
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje, "instalacja" u syna jest świetna i pomysłowa:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba muszę poszukać starych książek u rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super...zwłaszcza szklarenka Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie Aniu, jak zwykle pięknie!Śliczne dekoracje- szczególnie ta szklarenka. A swoją drogą dożyliśmy czasów- pozbywamy się papierowych książek! Nowa ceramika też bardzo mnie się podoba- szary i czerwony!Świetne, tym bardziej,że u mnie też by pasowała- mam szare fronty szafek kuchennych.Czekam na prezentacje kolejnych tabliczek! Pozdrawiam Cię serdecznie w tym przedświątecznym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy pytałam Cię już o to czy nie, ale powiedz mi proszę skąd mam wytrzasnąć taką siatkę z której zrobiłaś piękny klosz? Potrzebuję kawałek do szafek kuchennych.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wszystko ma swoje miejsce i wszystko u Ciebie pasuje tak jak należy :) podziwiam Twoją pasję i wciąż mnie zaskakujesz pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle klimatycznie u Ciebie, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te książkowe dekoracje. Pięknych Śwąt Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykorzystanie wybrakowanych książek to świetny pomysł. Bardzo ładnie u Ciebie:) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle same ciekaw pomysły. Szczególnie te z kart starych książek przypadły mi do gustu. Czekam z niecierpliwością na oglądnięcie pozostałych Twoich tabliczek.
    Radosnych świąt Bożego Narodzenia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały klimat! Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Ania, wow you have some wonderful ideas here. I will pin some stuff for next years Christmas inspiration. Thanks so much for visiting my blog and leaving me some sweetness!!!! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyżby pojawiła się czerwona ceramika? Jak zwykle śliczne aranżacje i ciekawe pomysły :) Instalacja z starych kartek świetna. Ja sama mam parę takich "rozleciałych" książek , które wykorzystuje do różnych dekoracji- lecz głównie do tworzenia unikatowej papeterii np. na Świąteczne kartki :) Życzymy Wszystkiego Co Najpiękniejsze w 2017 roku . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Dekoracje ze starego papieru są bardzo śliczne. Ja stare książki musiałabym najpierw odkupić za grosze :) Ale jeszcze czas bym musiała znaleźć.... Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu! Wszystkiego najlepszego w 2017! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Dekoracje są przepiękne i idealnie komponują się z całością :) Pozdrawiam http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się podświetlana dekoracja w akwarium - jest mega po prostu!

    OdpowiedzUsuń