my shabby my dream

my shabby my dream

piątek, 17 czerwca 2016

Świat pod szklanym kloszem zamknięty... dekoracje

Witajcie, moje Drogie :-) 

Kolejny raz zainspirowała  mnie Ania z bloga http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com
zamieszczając jakiś czas temu posta na temat dekoracji, w których rolę główną grają szklane klosze. Do niedawna miałam ich 7szt. jednak wszystkie posiadają kulkę - uchwyt. Nie muszę chyba rozpisywać się jak bardzo marzył mi się klosz - kopuła. A marzenia mają to do siebie, że czasem się spełniają. Tak było i tym razem, kiedy przed tygodniem odwiedziłam mój ulubiony sklep TK maxx, gdzie ujrzałam najpierw jeden - średni, po czym mój wzrok powędrował w kierunku kolejnego w rozmiarze XXXL, a na koniec dojrzałam trzeciego "maluszka". Wszystkie z podstawkami z płyty mdf, które miały pierwotnie niebieskie kolory. Po przemalowaniu mój komplet prezentuje się następująco:


A wyglądały tak:










A na koniec moje "staruszki" - na zdjęcia nie załapały się klosze do pater :-)



I tak ma się rzecz z kolejną moją słabością, jaką są - rzecz jasna - owe klosze :-)

Życzę Wam spokojnej nocy i wspaniałego weekendu.

Ściskam :-)

Ania

51 komentarzy:

  1. Cudne dekoracje pod kloszami:) ja też mam kilka sztuk i je uwielbiam:) ale moje mają kulki chociaż mnie to nie przeszkadza. Ostatnio udało mi się nabyć dwa klosze jeden kosztował 6 zł bo nie miał podstawka ale u mnie znaleść podstawki nie było problemu. Ale takie szkło ma jedną wadę - trzeba myć ręcznie i ostrożnie:) mnie to zajeło wczoraj pół godziny a i tak umyłam tylko mniejszą część:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wbrew pozorom lubię przeciarać te szklane przedmioty :-)U Ciebie wypatrzyłam sporo szklanych skarbów.

      Usuń
  2. Wciąż marzę o takich kloszach...Niestety, nie mam nigdzie blisko sklepu..
    Cudne z nich zrobiłaś dekoracje...Ale się romantycznie porobiło :) Najbardziej mnie zachwycają te nutkowe detale, uwielbiam :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Dorotko, odwiedzam ten sklep raz na dwa, czasem trzy miesiące. Jednak zawsze coś w nim znajdę :-)

      Usuń
  3. Świetne klosze, jak można je pięknie zagospodarować. Już kombinuję jak tu mój szklany wazon postawić do góry nogami, może być coś z tego wyszło :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. Koniecznie zaprezentuj swoją dekorację. Serdeczności ślę :-)

      Usuń
  4. Mam jeden właśnie stamtąd. Na więcej nie mam już miejsca, ale rozumiem Twoją słabość, bo mnie bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Holly i milo mi, że nie jestem osamotniona w tej swojej fascynacji kloszami :-)

      Usuń
  5. Przepiękne klosze :) Metamorfoza dodała im uroku :) mi się marzy chociaż jeden, a u Ciebie cała rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan, dziękuję i życzę Ci spełnienia marzeń :-)

      Usuń
  6. Aniu, stworzyłaś niesamowite kompozycje. Wyszło pięknie!!ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ten wspomniany przeze mnie post Ani, nie wymyśliłabym zbyt wiele :-)

      Usuń
  7. Twoje klosze są piękne, a właściwie powinnam napisać, że piękne są dekoracje , które w nich umieściłaś. Też kocham się w szklanych kloszach. Mam na razie cztery, ale są małe i marzy mi się jakiś pokaźnych rozmiarów. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że upolujesz kiedyś taki sporych rozmiarów i w super cenie, bo te w Internecie są dość drogie. Ściskam :-)

      Usuń
  8. Tak jak Ty zostałaś zainspirowana postem Ani, tak i Ty inspirujesz. Stworzyłaś piękne dekoracje, te klosze są rewelacyjne!

    Pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te Anie tak już mają, że jedna od drugiej... Buziaki :-)

      Usuń
  9. Warto marzyć :) witaj Kochana...fajne te klosze i świetne dekoracje, szczególnie ta z doniczką...
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto marzyć :) witaj Kochana...fajne te klosze i świetne dekoracje, szczególnie ta z doniczką...
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo Ci dziękuję i fajnie, że znowu jesteś z nami :-)

      Usuń
  11. Pięknie się prezentują dekoracje pod szkłem i nic się na nie nie kurzy :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak aspekt praktyczny ma tutaj też duże znaczenie :-) Ściskam też :-)

      Usuń
  12. Widzę, że jesteś następną miłośniczką kloszy. Stworzyłaś pod nimi piękne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, fajnie , że jest nas coraz więcej. Dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  13. Świetne dekoracje, a klosze prezentują się wspaniale:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Droga i ślę do Ciebie dużo słońca :-)

      Usuń
  14. Tak jak Ty Aniu kocham wszelakie klosiki, mam ich całkiem sporo,
    ale gdy jeszcze jakiś się natrafi przygarnę bez wahania :)
    Po przemalowaniu zdecydowanie lepiej się prezentują.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Kasieńko, ja też bym jeszcze przygarnęła... szczególnie taki podwójny. Też Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. cudowne trio..jak i cała reszta:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jesteś skarbnicą pomysłów i bibelotów , wszystko to u Ciebie tak współgra i wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Beatko, że tak to w Twoim odczuciu wygląda :-)

      Usuń
  17. Kupie sobie tez ☺ jak tylko znajde takie klosze w sklepie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdziesz bez problemu i w najmniej oczekiwanym momencie :-)

      Usuń
  18. Mam klosze też ,ale nie wykorzystywałam do dekoracji.Cudownie u Ciebie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam klosze też ,ale nie wykorzystywałam do dekoracji.Cudownie u Ciebie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa. Ślę pozdrowienia :-)

      Usuń
  20. Cudowne te klosze, a jaka ozdoba. Pomysł super, aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Kasiu :-) Dziękuję za wizytę i fajnie, że jesteś po przerwie. Wypatrywałam Cię zaglądając na Twojego bloga.

      Usuń
  21. Mam jeden klosz, który znalazłam przy śmietniku i jestem z niego bardzo zadowolona, bo nie dość, że praktyczny, to jeszcze dekoracyjny.Piękne aranżacje!Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :-) A klosze wciąż cieszą mnie niezmiennie i niezmiernie. Bużka :-)

      Usuń
  22. Klosze są genialne - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie się podobają ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  23. Cudnie to wygląda. Uwielbiam takie klimaty:) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne klosze i piękna aranżacja. Ja posiadam tylko jeden maluteńki.
    Ale kiedyś nabędę i taki większy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, abyś trafiła na taką okazję jak ja :-)

      Usuń
  25. Jakie urocze, pastelowe naczynia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł na dekoracje Z resztą nie da się ukryć, że dekoracje szklane w każdej postaci będą stanowiły piękny dodatek do wystroju wnętrza.

    OdpowiedzUsuń