my shabby my dream

my shabby my dream

niedziela, 3 kwietnia 2016

(Po)wielkanocne kadry :-)

Witajcie moje Drogie :-)

W nocy zrobiłam trochę zdjęć pozostałych dekoracji świątecznych. Dzisiaj spędzając czas w domu jeszcze nacieszę nimi oczy, by jutro schować je do pudełek, aby czekały na przyszły rok. 

Jak zauważycie u mnie pastelowo, naturalnie z metalowymi akcentami - ostatnio przeze mnie lubianymi.

Zaczynam od kompozycji na najnowszej paterze zakupionej w TK... :-)


Na walizce znajduje się  m.in. stary, metalowy pojemnik na sól. Chyba ( na razie) nie będę nic z nim robić, bo jego nadszarpnięty zębem czasu wygląd bardzo mi odpowiada :-)
I jeszcze gazon z hiacyntami, który jest w połowie liftingu - czeka, abym postarzyła go cukrem.

Kolejna widoczna patera z tego samego sklepu zakupiona jesienią - klosz również.




Piękne dekoracje z kloszami pokazywała przemiła autorka bloga Homemade stories

 





Parapet kuchenny też dostał skromną dekorację, nawiązującą do kolorystyki, jaka na wiosnę tutaj zapanowała.



Życzę Wam pięknej kwietniowej niedzieli oraz wiosennie słonecznego tygodnia :-)

Ania

41 komentarzy:

  1. W lubianym przeze mnie stylu urządzone ;) Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje u Ciebie kochana. Jesteś niezwykle kreatywną osóbką:)
    Aż żal, że już po Świętach...
    uściski wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal, choć ten czas tak szybko płynie... to były już moje drugie Święta Wielkanocne na blogu :-) Ściskam słonecznie :-)

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje, a patera idealnie nadaje się do takich celów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już "układam" w głowie kolejne dekoracje. Serdeczności ślę :-)

      Usuń
  4. Pieknie u Ciebie! Bardzo świątecznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i pomysłowe dekoracje:) Mnie najbardziej urzekła dekoracja kuchennego parapetu. Super pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta kuchenna dekoracja to tak za sprawą kupionej za grosze miętowej, emaliowanej formy do pieczenia. Ściskam i dziękuję :-)

      Usuń
  6. Drogi Ania,
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
    Masz bardzo piękne ozdoby wielkanocne. Szczególnie dobre Lubię stoisko ciasto.
    pozdrowienia
    Sigi

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle pięknie Aniu - widzę ,że walizka ma funkcję ruchomą - bardzo dobrze:) kolorki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :-) Walizka "wędruje" po całym mieszkaniu :-)

      Usuń
  8. Wow jak nieziemsko dekoracyjnie u Ciebie. Pięknie się wszystko harmonizuje. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, milo mi czytać Twoje ciepłe słowa. Tobie miłego weekendu :-) Swoją drogą ten tydzień minął błyskawicznie:-)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, takie z duszą.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zwykle uczta dla oczu, metalowe fajne sa sprawy:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje, uwielbiam patery wszelkiego rodzaju.Pięknego tygodnia.Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słońce :-) Patery też pokochałam i chyba z wzajemnością. Buziaki :-)

      Usuń
  12. Aniu, wszystkie dekoracje cudne, uwielbiam takie "przykurzone" kolory, jakby posypane popiołem. Twoje gazony postarzane cukrem są dla mnie prawdziwą inspiracją, popełniłam stosując się do Twoich rad juz kilka doniczek i mis, które mi wcześniej nie pasowały. Zachwyciły mnie te jajka ze starych nut, chyba też pomysł pożyczę, jeśli nie masz nic przeciwko :) Pozdrawiam serdecznie, słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczaj co tylko chcesz. Nie ukrywam, że ciekawa jestem Twoich "cukrowych" metamorfoz. Miłego weekendu :-)

      Usuń
  13. Pięknie było u Ciebie w święta:)) Co to za metoda postarzania tym cukrem?
    Pozdrawiam*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję. Dokładnie na temat tej metody pisałam w poście http://myshabbymydream.blogspot.com/2015/05/gazony-postarzane-cukrem.html
      Tam też przeczytasz, gdzie ją podejrzałam. Polecam ją na plastikowe przedmioty, ponieważ daje świetny efekt. Ściskam :-)

      Usuń
  14. Pięknie, jak zwykle wszystko takie cudne, że ciężko się na jednej rzeczy skupić :) Ja oglądając Twoje zdjęcia jestem jak dziecko w wielkim sklepie z zabawkami- biegam wszędzie krzycząc: o to jakie piękne, a to, nie to piękniejsze :) A te pastele w tym wszystkim cudo :) Zdradź nam koniecznie co to za metoda postarzania cukrem ? Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Car.o, dziękuję :-) Aż się zaczerwieniłam od tylu ciepłych słów.
      A tutaj link do posta z metodą "postarzania cukrem"
      http://myshabbymydream.blogspot.com/2015/05/gazony-postarzane-cukrem.html
      Przytulam Was od serca :-)

      Usuń
  15. Cudowne kolorowe dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolorowe dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się te druciane patery. Dają wiele możliwości dekoratorskich. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak myślę, że na wiele sposobów te patery wykorzystam :-) Serdeczności ślę, Alicjo :-)

      Usuń
  18. Aniu, śliczne ozdoby. Bardzo podobają mi się patery, jak widzę można wiele aranżacji na nich zrobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za ciepłe słowa i też ciepło Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  19. Świetna patera i wspaniale ją ozdobiłaś! W ogóle stworzyłaś prześliczny klimat wystrojem, ozdobami i przedmiotami.Śliczne są pastelowe, błękitne- garnuszek i forma do pieczenia! A Twoja pomysłowość w tworzeniu niepowtarzalnych aranżacji jest niesamowita i godna podziwu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izka :-)Emalia to moja pasja, a pomysły często "zgapione" od Was :-) Ściskam :-)

      Usuń
  20. Patera jest świetna, pięknie ją zaaranżowałaś. Przyda Ci się wielokrotnie.
    Pozostałe dekoracje też robią wrażenie, zwróciłam uwagę szczególnie na klosz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję i czekam na Twoje inspiracje. A dekoracje w swoich kloszach też muszę zrobić i zaprezentuję :-) Serdeczności ślę :-)

      Usuń
  21. Fajnie dekoracje. Zwłaszcza te z foremkami do ciastek :-D

    OdpowiedzUsuń