my shabby my dream

my shabby my dream

sobota, 13 maja 2017

Powroty...

Witam Kochani:-)

Dobrze jest wrócić, dobrze jest czerpać radość z robienia małych rzeczy... może jeszcze niewielką, może małymi kroczkami, ale jednak w dobrym kierunku. 

Dużo robiłam, choć pracą nie zawsze można zagłuszyć to czego słyszeć byśmy nie chcieli. Jednak ostatnio efekty tych moich poczynań zaczynam dostrzegać i nawet uśmiecham się na ich widok.

Zacznę od końca. W długi weekend majowy moje dorosłe Dziecię zrobiło mi półkę za kanapą (hmmm zwykłą wersalką) włącznie z położeniem tapety. Powstał schowek na części od rozkładanego stołu. Przy okazji pomalowaliśmy ściany - kolor śmietany (tak go nazwałam, kombinując jak zwykle z pigmentem) W tej wnęce stał kiedyś stół. I tak to mniej więcej wygląda. 

 A było tak...
 I wracam do aktualnej aranżacji...





Dziękuję, że zaglądałyście i życzę Wam miłego wieczoru i takiej samej niedzieli.

Ania

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolorowe szkła, ogólnie cały wystrój m się podoba. uCIebie wszystko jest dopracowane na ostatni guzik i to uwielbiam. Pieknie, pięknie i pięknie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko wygląda:))bardzo dobry pomysł na schowek:)))zachwycam się również zielonkawym szkłem:)))cudne jest:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że wróciłaś.Nowy kącik bardzo ładnie zagospodarowany. Takie syfony też mam ale słoje Twoje są super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo się cieszę że juz jesteś z nami :))
    Nowy kącik bardzo mi się podoba. Wszystko pięknie ze sobą współgra. Bardzo fajna półka i świetna tapeta.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, świetnie wygląda Twój nowo powstały kącik, bardzo przytulnie, a jednocześnie pochowane to co powinno :) Niesamowicie podoba mi się Twoja kolekcja szklanych przedmiotów :D
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również cieszę się, że wróciłaś Aniu:) Przemiana kącika rewelacyjna i praktyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszedł bardzo przytulny i praktyczny kącik. Też lubię stare szkło, tej przedziwnej zielono niebieskiej barwy. Marzy mi się taka boazeria. Pozdrowionka. ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielką radość sprawił mi Twój wpis Aniu:-) Czekam niecierpliwie na kolejne, wspaniałe przemiany w Twoim domku. Pozdrawiam gorąco,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Aniu, dawno u Ciebie nie byłam, bo i mnie nie było....u Ciebie zawsze uroczo...musze zdobyc taką koronę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Liebe Ania;)
    ich freue mich sehr, dass du wieder da bist:) Ich habe mich auch sehr über Deinen Besuch bei mir gefreut:)Toll sieht bei Dir aus:)Eine Frage: die blauen Flaschen gefallen mir so sehr:) wo hast Du die gekauft :) Ich wünsche Dir eine leichte Woche.
    Ganz liebe Grüße
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że wróciłaś. Z chęcią i zainteresowaniem obejrzałam Twoje nowe aranżacje. Jest uroczo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Półka zawsze się przyda!
    Podobają mi się wiekowe książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to super...Urocza aranżacja...Pozdrawiam...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj po przerwie:) Ślicznie u Ciebie, tak jasno i przytulnie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń