my shabby my dream

my shabby my dream

sobota, 13 maja 2017

Powroty...

Witam Kochani:-)

Dobrze jest wrócić, dobrze jest czerpać radość z robienia małych rzeczy... może jeszcze niewielką, może małymi kroczkami, ale jednak w dobrym kierunku. 

Dużo robiłam, choć pracą nie zawsze można zagłuszyć to czego słyszeć byśmy nie chcieli. Jednak ostatnio efekty tych moich poczynań zaczynam dostrzegać i nawet uśmiecham się na ich widok.

Zacznę od końca. W długi weekend majowy moje dorosłe Dziecię zrobiło mi półkę za kanapą (hmmm zwykłą wersalką) włącznie z położeniem tapety. Powstał schowek na części od rozkładanego stołu. Przy okazji pomalowaliśmy ściany - kolor śmietany (tak go nazwałam, kombinując jak zwykle z pigmentem) W tej wnęce stał kiedyś stół. I tak to mniej więcej wygląda. 

 A było tak...
 I wracam do aktualnej aranżacji...





Dziękuję, że zaglądałyście i życzę Wam miłego wieczoru i takiej samej niedzieli.

Ania

43 komentarze:

  1. Uwielbiam kolorowe szkła, ogólnie cały wystrój m się podoba. uCIebie wszystko jest dopracowane na ostatni guzik i to uwielbiam. Pieknie, pięknie i pięknie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko wygląda:))bardzo dobry pomysł na schowek:)))zachwycam się również zielonkawym szkłem:)))cudne jest:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkło w kolorze rozmytego turkusu też mnie zachwyca. Dziękuję Reniu i serdeczności ślę :-)

      Usuń
  3. Super że wróciłaś.Nowy kącik bardzo ładnie zagospodarowany. Takie syfony też mam ale słoje Twoje są super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Kolejny syfon mi się trafił w prezencie i przygarniam wszystko w tym odcieniu. Buziaki :-)

      Usuń
  4. Aniu, bardzo się cieszę że juz jesteś z nami :))
    Nowy kącik bardzo mi się podoba. Wszystko pięknie ze sobą współgra. Bardzo fajna półka i świetna tapeta.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno z półki, jak i tapety jestem bardzo zadowolona i cieszę się Kochana, że zaglądasz. Ściskam ciepło :-)

      Usuń
  5. Aniu, świetnie wygląda Twój nowo powstały kącik, bardzo przytulnie, a jednocześnie pochowane to co powinno :) Niesamowicie podoba mi się Twoja kolekcja szklanych przedmiotów :D
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnes i również ciepło Cię pozdrawiam czekając niecierpliwie na niedzielne śniadanie u Ciebie :-)

      Usuń
  6. Również cieszę się, że wróciłaś Aniu:) Przemiana kącika rewelacyjna i praktyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cieszę się, że z Wami jestem. Buziaki ślę :-)

      Usuń
  7. Wyszedł bardzo przytulny i praktyczny kącik. Też lubię stare szkło, tej przedziwnej zielono niebieskiej barwy. Marzy mi się taka boazeria. Pozdrowionka. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób "nabrało się" na tę tapetę myśląc, że to dechy. Ściskam :-)

      Usuń
  8. Wielką radość sprawił mi Twój wpis Aniu:-) Czekam niecierpliwie na kolejne, wspaniałe przemiany w Twoim domku. Pozdrawiam gorąco,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu kochana, dziękuję. Jakoś czas nie jest moim sprzymierzeńcem, ale powoli muszę go okiełznać. Buziaki :-)

      Usuń
  9. Oj Aniu, dawno u Ciebie nie byłam, bo i mnie nie było....u Ciebie zawsze uroczo...musze zdobyc taką koronę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Liebe Ania;)
    ich freue mich sehr, dass du wieder da bist:) Ich habe mich auch sehr über Deinen Besuch bei mir gefreut:)Toll sieht bei Dir aus:)Eine Frage: die blauen Flaschen gefallen mir so sehr:) wo hast Du die gekauft :) Ich wünsche Dir eine leichte Woche.
    Ganz liebe Grüße
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke Dir, liebe Karina. Die Flaschen habe ich im Internet gefunden oder als Geschenk bekommen. Liebe Grüße :-)

      Usuń
  11. Cieszę się,że wróciłaś. Z chęcią i zainteresowaniem obejrzałam Twoje nowe aranżacje. Jest uroczo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest znowu być z Wami. Dziękuję kochana i serdeczności ślę :-)

      Usuń
  12. Półka zawsze się przyda!
    Podobają mi się wiekowe książki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przyda się. Ostatnio mam u siebie jeszcze bardziej wiekowe ksiązki :-)

      Usuń
  13. No to super...Urocza aranżacja...Pozdrawiam...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj po przerwie:) Ślicznie u Ciebie, tak jasno i przytulnie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, dziękuję za ciepłe słowa i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. In love with your blog,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam: ) Pięknie to wszystko wygląda:) Białe wiszące szafki są urocze: )! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne aranżacja. Szkło świetnie wygląda.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna aranżacja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i miło mi Cię u siebie gościć :-)

      Usuń
  19. Świetnie! Wersalka pewnie też wygodniejsza do posiedzenia niż krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne przedmioty....lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Liebe Ania,
    schön das du wieder da bist. Deine neue Ecke und die Dekoration gefällt mir sehr gut, ganz besonders die blauen Teile.
    Die Kombination von weiß und blau sieht immer besonders sommerlich aus und bringt mir Erinnerungen an Strand und
    Meer zurück.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende
    Sigi

    OdpowiedzUsuń