my shabby my dream

my shabby my dream

sobota, 10 czerwca 2017

Margerytki, rumianki, jastruny - na różne sposoby

Dobry wieczór Kochani :-)



Inspiracją do tego posta, był kurs kwiatowy, który zaprezentowała Anetta na swoim blogu  Jamiołowo
Zaczęłam od margerytek, które wykorzystałam do dekoracji słoiczków z miodem na potrzeby komunijne synka mojej koleżanki. Zrobiłam pojedyncze kwiatki z racji ograniczeń czasowych, jednak efekt też mnie zadowolił. 



Na inną okazję dorobiłam pierścionki na serwetki z rolek papieru kuchennego, które wycięłam ozdobnymi nożyczkami, pomalowałam białą farbą, a na koniec ozdobiłam kwiatkiem. Pozostało mi kilka i powstała taka aranżacja stołu - z rumiankami  w roli głównej ma się rozumieć.










Ten bukiet jest dla Was :-)


Chciałabym jeszcze podziękować Anecie za inspirację i dokładny opis wykonania, dzięki któremu nawet skomplikowane czynności okazują się proste. Dziękuję moja Droga :-)

Życzę Wam pięknej, słonecznej niedzieli i miłego tygodnia :-)

Ania

48 komentarzy:

  1. Rumianki to urocze kwiaty:)))zrobione przez Ciebie ą jak prawdziwe:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych żywych mam jednak szczególną słabość. Dziękuję Reniu i serdeczności ślę:-)

      Usuń
  2. wspaniałe kwiatki, a aranżacja stołu zachwycająca, pięknie, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za bukiecik ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak to pięknie wyglada !!! Jakże esettycznie i idealnie kolorystycznie to wygląda :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zapromowałaś rumianki- u nas ta nazwa obowiązuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu :) Jestem zachwycona aranżacją stołu. Piękne kolorki, takie jak lubię czyli błękity i szarości, subtelne rumianki dodały całości letniego i sielskiego klimatu. Pięknie !
    Pozdrawiam ciepło i niedzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stół przepiękny. Kwiatki są bardzo romantyczne. Jak będę miała trochę więcej czasu podglądnę jak się je robi. Dzięki za inspirację - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, bo radość później ogromna. Ściskam :-)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie kwiatuszki. Aranżacja stołu jest śliczna. Jest sielska i delikatna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, rumiankowe ozdoby.
    Rumianek kojarzy mi się z polskim, beztroskim latem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie własnoręcznie wykonane kwiatki.Twoje urodą dorównują prawdziwym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Uczę się robić kolejne. Serdeczności ślę :-)

      Usuń
  10. Aniu aranżacja urocza...piękna porcelanka, a ja własnie wczoraj urwałam rumianki na łące na spacerze;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łąka to skarbnica pięknych kolorów i zapachów :-)

      Usuń
  11. Uwielbiam te kwiatuszki, choć nazw mają dość dużo :)
    W zestawieniu z błękitem wyglądają obłędnie.
    Uściski serdeczne Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zestawienie jest dość popularne, ale rzeczywiście urokliwe. Pozdrawiam Cię ciepło :-)

      Usuń
  12. Prześliczne te margerytkowe dekoracje. Idealnie komponują się z porcelaną! Dziękuję za uroczy bukiecik( uwielbiam polne kwiaty) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Aniu za miłe słowa:) Piękne kwiatuszki zrobiłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna dekoracja z kwiatuszków .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, Danke für den Duft. :-) Das blaue Geschirr sieht wunderschön aus, entspricht genau meinem Geschmack.
    Lass es dir gutgehen
    Sigi

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW ale to piękne. Lubię te kwiatki. A w takiej wersji wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne kompozycje i dekoracje stołu i słoiczków z miodem. Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. stokrotki pięknie się komponują na tle błękitnego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ta dekoracja na stół. Zachwycająco wygląda połączenie naturalnego materiału z darem natury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty dodają uroku, a Twoje pomysły na wykorzystanie rumianku jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń