my shabby my dream

my shabby my dream

sobota, 6 stycznia 2018

Świątecznie cz.1

Witajcie Kochani :-)

Wszystkim bardzo dziękuję za życzenia świąteczno - noworoczne.
Dwa lata temu w poście "poświątecznym" wspominałam, że pozostaję w tej atmosferze do 2 lutego.  Dotyczy to również wszystkich dekoracji świątecznych w mieszkaniu oraz choinki. Zatem część pierwsza z "kącika relaksacyjnego" - tak nazywam tę część pokoju dziennego (z przymrużeniem oka) ;-)











W kolejnych postach dalsza część tego, co chyba większość z nas tutaj lubi, a z czym tak ciężko nam się rozstawać, gdy ten czas "maleńkiego niezwyczajnego Dobra" dobiega końca. 

Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za wspólny rok z nadzieją na kolejny. Wszystkim życzę zdrowia i małych radości oraz wielkiego szczęścia.

Ania

34 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie. Dekoracje są fantastyczne i niesamowicie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,że mimo tego pędu okazuje się ,że jednak jest nas trochę co potrafią cieszyć się świątecznym klimatem dłużej niż do 1 stycznia...(to dla mnie dziwne,jak ktoś w Nowy Rok sprząta dekoracje)U Ciebie zawsze pięknie i te Twoje tabliczki :)uwielbiam je,nawet próbowałam podrobić,ale się nie udało:))Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i dużo chęci do tworzenia,malowania,przestawiania:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo klimatycznie u Ciebie dzięki tym ślicznym dekoracjom. Tak ciepło i przytulnie <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Buziaki... ciekawe co jutro zjemy na śniadanie??? :-)

      Usuń
  4. Ślicznie u Ciebie:))wpadły mi w oko podusie na kanapie cudne są:)))ja też bardzo lubię dekoracje świąteczne i z żalem się z nimi rozstaję:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podusie upolowane na jakichś wyprzedażach. Ja też ze smutkiem chowam dekoracje... ale teraz jeszcze cieszę się nimi. Ściskam, Reniu ciepło :-)

      Usuń
  5. Klimatycznie, nastrojowo i w stylu vintage, takie dekoracje świąteczne lubię najbardziej :)
    Pięknie Aniu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych radości i dużo zdrówka dla Ciebie i Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze dekoracje. Szkoda, że nie pokazałaś całej choinki. Ja zwykle też cieszyłam się nią do 2 lutego, ale nie w tym roku. Szybko obleciały igły, trzeba było się już pożegnać, bo bombki były zagrożone. :(
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! I częściej się nam pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała choinka będzie za chwilę :-) Ściskam ciepło i obiecuję systematyczność w blogowaniu :-)

      Usuń
  7. Ale masz mnóstwo pięknych dekoracji. Twoja przestrzeń jest bardzo klimatyczna. Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę. Z chęcią w takiej scenerii i z tak kreatywną osobą wypiłabym ciepłą herbatę.
    Pozdrowionka noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, miałybyśmy o czym rozmawiać przy tej herbacie. Mam nadzieję, że tak się stanie. Buziaki :-)

      Usuń
  8. Pięknie i klimatycznie. Musze na drugi rok wykorzystać pomysł z białoczerwonym sznurkiem w roli dekoracji. Pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super....Bardzo klimatycznie...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i uroczo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i serdeczności ślę do Ciebie :-)

      Usuń
  11. Ale masz cudowne dekoracje :) Mogłabym tam u Ciebie zamieszkać od razu :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Zdrówka, radości i uśmiechu na co dzień :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zapraszam...dziękuję za życzenia. Ściskam ciepło :-)

      Usuń
  12. Przepiękne dekorację, cudowny klimat!Zwróciłam uwagę na elementy świetlne. Światełka w szklanym flakonie, które "nie mieszczą się" i uciekając oświetlają otwartą książkę- fantastyczny motyw.Wszystkiego co najlepsze, Aniu w 2018 roku. Zdrówka i dalszych wspaniałych pomysłów dekoratorskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię światełka wszelkiej maści... stąd ich tak wiele. Buziaki :-)

      Usuń
  13. O jak się cieszę, że nie tylko ja do 2 lutego żyję tą kolorową świąteczną atmosferą! W tym roku z przerażeniem zobaczyłam, że videoblogerki z USA zwijają choinkę 27 grudnia. Dla mnie koszmarne pomylenie wszystkiego (stawiają choinkę 2 miesiące przed Świętami, a potem zamiast świętować to zwijają). Piękna u Ciebie bajkowa atmosfera. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się spotkałam z takim zjawiskiem i zgadzam się z Tobą w 100%. Tobie również pięknego 2018 roku :-)

      Usuń
  14. Masz rację, niech ten radosny czas trwa jak najdłużej- wszystkiego dobrego dla Ciebie i tych, których kochasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu za piękne życzenia. Serdeczności dla Ciebie i życzenia zdrowia na Nowy Rok :-)

      Usuń
  15. Jej, jak tu pięknie u Ciebie. BArdzo przypadł mi do gustu Twój kącik, chętnie bym tu posiedziała dłużej:) (Ja też z tych, co to do 2go lutego. Choć choinka "wylądowała" juz niestety na balkonie, ale reszta dekoracji trzyma się dzielnie:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety sztuczna, bo miejsca niewiele, ale za to trzyma się świetnie :-) Buziaki :-)

      Usuń
  16. Witaj ! Bardzo podoba mi się Twój kącik relaksacyjny. Jest piękny ! Wszystko pięknie dopasowane w klimacie świąt, a jednak nie ma szaleństwa kolorystycznego, tylko kolory stonowane - tak jak lubię :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie jeszcze tak pięknie świątecznie.
    Ja już 8 stycznia zaczęłam rozbierać dekoracje i choinki, wypiły wodę i igły były niemal wszędzie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja była sztuczna, więc mogłam przetrzymać, choć marzy mi się żywa. Buziaki :-)

      Usuń