my shabby my dream

my shabby my dream

poniedziałek, 26 marca 2018

Ludzka bezduszność do kwadratu i nadzieja na dobre serca...

Witajcie Kochani,


blog pokryty pajęczyną, ale wszyscy, którzy tu zaglądają wiedzą, że tak mam. Niebawem będzie klimat wiosny, tymczasem ważna i smutna sprawa. 
Wiem, że w tej naszej blogosferze dużo jest dobrych ludzi, więc i ja mam nadzieję na Waszą Kochani niewielką pomoc. Chodzi o potrąconego przez dwa różne auta i pozostawionego bez pomocy (stąd pierwsza część tytułu posta)  psa Azora z Przytuliska w Pionkach. Podaję niżej link z opisem całej smutnej historii tego słodziaka :-(((


Pozdrawiam Was ciepło i życzę wiosny w sercach dziękując tym, którzy zdecydują się pomóc.

Ania 

18 komentarzy:

  1. Wzruszająca i straszna historia Aniu. Tacy ludzie mają prawo jazdy i są królami szos, coś okropnego, biedny Azor. Już udostępniam tą ważną akcję na FB.
    Czekam na wiosenny post !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo Ci dziękuję. Ja zbieram symboliczną złotówkę wśród znajomych... mam jeszcze ok. 3-4 tygodni czasu.

      Usuń
  2. Przeczytałam historię Azora- smutna! W następnym swoim poście bardziej wyeksponuję tę stronkę.Pozdrawiam Cię serdecznie.Zdrowych, pogodnych Świąt wielkiej Nocy, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izunia, masz gołębie serce. Dziękuję i za życzenia również, ja do Ciebie zajrzę osobiście z dobrym słowem. Buziaki :-)

      Usuń
  3. Smutna historia, dobrze, ze jest nadzieja dla Azora. Wsparłam nieco akcję zbierania funduszy. Zdrowych i radosnych Świąt Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszna historia... Dobrze, że można mu jeszcze pomóc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symboliczna złotówka dołączona. Dopiero dziś, bo nie miałam internetu (tylko w telefonie) i nie miałam jak dokonać wpłaty)

      Usuń
    2. Gosiu, dziękuję. Jakbyś mogła udostępnić ten link wśród znajomych. Pozdrawiam i będę Was informować jak potoczy się dalej historia tego Słodziaka.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo smutna, choć mam nadzieję na jej lepsze zakończenie.

      Usuń
  6. Co z piesiem? Jakieś wiesci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiórka na pomagam.pl została zakończona - małe zainteresowanie. Ja wciąż zbieram wśród znajomych i jeszcze ze strony schroniska będę wpłacać. On jest naprawdę w dobrych rękach i troszczą się o niego ludzie o wielkich sercach. Operacja pod koniec kwietnia. Będę informować na bieżąco.

      Usuń
  7. Serce pęka gdy czyta się takie historie...Dobrze, że są jeszcze ludzie, którym los zwierząt nie jest obojętny

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu przykro, gdy człowiek czyta o takich nieludzkich zdarzeniach :/

    OdpowiedzUsuń