my shabby my dream

my shabby my dream

wtorek, 23 kwietnia 2019

(Po)świątecznie...

Witajcie, Kochani :-)

Kilka kadrów  dekoracji  wielkanocnych, żeby nic mi nie umknęło. 

Od jakiegoś czasu królują u mnie "pisanki" bardzo "ascetyczne"... co widać na powyższym zdjęciu i poniższych też będzie...

I skrzynka, która wciąż zmienia wystrój...



Zając, który jest dla mnie bezcennym i sentymentalnym prezentem od przyjaciółki...


Pod kloszami, akcenty muzyczne...



Stół drugiego dnia Świąt też zmienił dekorację...



I tabliczki takie dwie sobie zrobiłam...


A w starej ramie od obrazu zawisły takie grafiki...
 I kuchenna witryna na koniec...



I tak to  mniej więcej wygląda...

Życzę Wam pięknej reszty tygodnia :-)

Ania

30 komentarzy:

  1. Twoje dekoracje to prawdziwa uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniałe dekoracje!Foremka z jajkami i gałązkami kwiatów jabłoni wygląda świetnie. Masz tyle nadających klimat drobiazgów- fantastyczny zbiór, bardzo przemyślany!Świetne grafiki w ramie- godny naśladowania pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izunia, bardzo mnie motywują Twoje słowa. Miłej majówki:-)

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje, w tej skrzynce jestem po prostu zakochana, podoba mi się bardzo :)
    U mnie w tym roku jakoś bardzo skromnie z dekoracjami.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze nie mogę oczu oderwać od Twoich aranżacji:) Pięknie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękne dekoracje zdobiły Twoje mieszkanie przez okres świąteczny. Śliczne dekoracje w szkle.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie i inspirująco. Bardzo podoba mi sie ta skrzynka ze świecami, jajami... Piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta skrzynka to moja "świeża" zdobycz :-)

      Usuń
  7. Święta szybko minęły :( U Ciebie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać dekoracje świąteczne:))Twoje są piękne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu i też ciepło Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Zgadzam się z tym, że tworzysz piękne dekoracje, nastrojowe, pełne ciepła i z klasą! Cieszę się, że moje dania znlazły tak piękny dom ;)) Dziękuję Ci za slowa zostawione pod moim ostatnim wpisem. To najpiękniejszy komplement dla moich kulinarnych poczynań. Pozdrawiam Cię serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram się wkomponować w post jakieś Twoje pyszności. Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję:-)

      Usuń
  10. Piękne były te Twoje święta. A Twoje tabliczki uwielbiam:) I muzyczne jajka:) U mnie też pojawił się świąteczno - wiosenny post:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie dekoracje są rozpoznawalne, w twoim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, bardzo klimatyczne, uwielbiam takie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe dekoracje, zwłaszcza muzyczne jajka przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń