my shabby my dream

my shabby my dream

wtorek, 7 maja 2019

Od gałęzi... do wianka :-)

Witajcie, Kochani :-)

Jakiś czas temu nazbierałam gałęzi i zrobiłam z nich... wianek.

 A zaczęło się od...
 Pocięłam je na patyczki 6-8cm długości, a następnie pomalowałam brązową, matową farbą. 

Nie mam zdjęć z etapu klejenia. Użyłam kleju do drewna Wikol, ponieważ klej "na gorąco" nie sprawdził się. Na koniec pomalowałam "niedbale" na biało :-)

 




Życzę Wam pięknego, słonecznego tygodnia :-)

Ania

26 komentarzy:

  1. Super, sprawdza się w różnych aranżacjach.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Aniu, super pomysł. Wianek prezentuje się pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sprawdza się świetnie. Dziękuję Aniu i buziaki ślę :-)

      Usuń
  3. Wianek uroczy:))Pozdrawiam serdecznie i również miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Również serdeczności dla Ciebie :-)

      Usuń
  4. Śliczny, a jaki wielofunkcyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i świetna aranżacja wianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł "zgapiony", ale radość moja ogromna. Buziaki :-)

      Usuń
  6. Aniu, piękny wianek i niesamowity pomysł,żeby tak oryginalnie to zrobić. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie dekoracje niby nic takiego a ile zastosowań. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, małe rzeczy, a cieszą najbardziej. Buziaki :-)

      Usuń
  8. Aniu wianek wygląda rewelacyjnie !!
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek boski :) Już wiem co zrobię z patykow, które mój syn przynosi ze spacerów. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym słowem - świetny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. W każdej aranżacji wygląda świetnie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-) Fajnie, że znowu jesteś - brakuje Cię tutaj :-)

      Usuń
  13. Cudny wianek a pomysł rewelacyjny☺

    OdpowiedzUsuń