my shabby my dream

my shabby my dream

czwartek, 2 sierpnia 2018

"Groch z kapustą" ;-)

Witajcie Kochani :-)

Dzisiaj sporo zdjęć, bo dość długo ociągałam się z systematycznym  "blogowaniem". Zatem kolejne podejście, z nadzieją, na poprawę :-)

W ten upalny dzień z błogością "zaglądam" na wiosenny balkon. W tym roku postawiłam na bratki miniaturki w podobnej tonacji kolorystycznej... zachciało mi się spokoju i harmonii barw. Lubiłam tę scenerię, która utrzymała się prawie do lipca. 






A w domu wczesną wiosną królowały hiacynty w połączeniu z gałązkami znalezionymi w drodze z pracy.



Na "chorobowym"dostałam od "Urwisów" szafirki i róże :-) 


Jak widać wykorzystałam swoją kolekcję "podrobionych" na ocynk naczyń. I tak zostało, bo  w maju znosiłam niebotyczne ilości dzikiej marchwi i takie oto kompozycje się pojawiały.




Był również rumianek i koniczyna... Lubię to bogactwo pól i łąk :-)




I żeby nie było, że tylko kwiatki zrywałam, to jeszcze inne drobiazgi powstawały.
Skarbonki...


...i anioły :-)
 Było też kulinarnie...
 kajzerki
 keks, który zawsze się udaje :-)

No i wciąż króluje jogurtowe - tutaj z truskawkami, jednak najlepiej smakuje z czerwoną porzeczką :-)


I tym słodkim akcentem kończę, życząc Wam  nieco ochłody i pięknego lata, gdziekolwiek jesteście i jakkolwiek go spędzacie :-)

Ania

36 komentarzy:

  1. Dużo się działo. Naturalne ozdoby są urocze. Chętnie pozwiedzałabym Twoje mieszkanie z aparatem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem jak będziesz w pobliżu Radomia :-) Buziaki :-)

      Usuń
  2. Wow, ile różnych kompozycji kwiatowych. Fajne te skarbonki, a wypieki na pewno pyszne:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, do wypieków mam słabość... niestety. Ściskam :-)

      Usuń
  3. Twój balkon zachwyca:))pysznościami narobiłaś apetytu:)))Pozdrawiam serdecznie i również pięknego lata życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, z przyjemnością obejrzałam ten przegląd od wiosny :D Drobne brateczki uwielbiam i już od jakiegoś czasu tylko takie kupuję... jednak nigdy nie udaje mi się pozostać wierną jednemu kolorowi, tak jak to sobie obiecuję wychodząc na targ. Gdy zobaczę to bogactwo barw, to po prostu płynę i do domu wracam z kolorową tęczą :D Może w przyszłym roku uda mi się :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś ten kolor przypadł do serca i od 2 lat tak kupuję. Bziaki :-)

      Usuń
  5. Trochę nadrobiłaś braki w blogowaniu. :) Śliczne te dekoracje, a polne kwiaty są bardzo wdzięczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kompozycje kwiatowe, Aniu!Zachwyciły mnie szczególnie miniaturki bratków- kolory delikatne , urocze i w dużej ilości- coś niesamowicie pięknego!Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty wszelkiej maści uwielbiam, choć te polne chyba najbardziej. Buziaki ;-)

      Usuń
  7. Pięknie ukwiecony dom i balkon a na deser pyszny keks. Pełnia szczęścia....
    Pozdrowienia serdeczne Aniu !!!
    Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu jak zawsze podziwiam Twój piękny balkon :) Bardzo smakowite i pachnące wypieki !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie wygląda ten "bratkowy" balkon. Harmonia natury:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tej jeden kolor tutaj zagrał. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Aniu zachwyciły mnie Twoje kwiaty na balkonie, zwłaszcza ta ilość jednakowych fiołków w różnych koszykach, CUDO! I Kominek bym Ci skradłą z zawartością:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super aranżacje Aniu...Podziwiam i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiatowe dekoracje i prace cudne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem nie próżnowałaś:-)))
    Piękne dekoracje, zaintrygowała mnie dzika marchew - nie słyszałam o niej wcześniej, a pięknie się prezentuje:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No starałam się jak mogłam ;-) Tę dziką marchew łatwo pomylić z barszczem Sosnowskiego, ona ma listki przypominające natkę marchwi właśnie. Niestety już przekwitła. Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  14. bardzo twórczo i produktywnie ;) A balkonik uroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak dla zmylenia lenistwa, bo wciąż mam poczucie, że za mało tego robię ;-) Buziaki :-)

      Usuń
  15. Wiosna była u Ciebie piękna . Na pewno i teraz jest cudownie czego życzę w ten letni czas. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letni balkon niebawem... mam nadzieję, że "się ogarnę" :-) Buziaki :-)

      Usuń
  16. Jestem pod wrażeniem same cudeńka .Same smakołyki i wystrój .Super ! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Same pyszności, keks i ciasto wyglądają smacznie, aranżacja balkonu - piękna! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keks uwielbiam, a jogurtowe idealne na wiosnę i lato. Buziaki :-)

      Usuń