my shabby my dream

my shabby my dream

piątek, 25 listopada 2016

Schyłek jesieni na balkonie

Witajcie Kochani :-)

Jesienne dekoracje na balkonie ustąpią miejsca przygotowaniom do Świąt. Mam już wstępną koncepcję, a tymczasem zrobiłam trochę zdjęć przed dzisiejszym sprzątaniem.

Do maksimum wykorzystałam jasne, ceramiczne dynie i te, które robiłam z kleju Cekol. Przemalowałam je jedynie na jasny kolor. W połączeniu z białymi wrzosami wyglądało to całkiem dobrze. Ponadto spodobały mi się również wianki i kule z mchu, które posłużą mi do innych stylizacji.

A prezentuje się to mniej więcej tak:

Zrobiłam tez komplet gazonów metodą "cukrową" :-)









Dziękuję, że do mnie zaglądacie :-)

Miłego weekendu :-)

Ania

64 komentarze:

  1. Wow! Wspaniałe dekoracje :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dzieła są zachwycające. Tworzysz w bardzo oryginalnej technice i wyróżniasz się wśród nas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, teraz to się zawstydziłam. Dziękuję za ciepłe słowa :-)

      Usuń
  3. Oj ciekawa jestem tych świątecznych dekoracji... :)
    Uściski Aniu serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Aniu,
    twoja dekoracja wyglada cudownie, super zdjecia
    Dziekuje za inspiracje
    Cieplo pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również ślę serdeczności do Ciebie :-)

      Usuń
  5. Aniu, nie byłam w stanie rozszyfrować życzeń, ale dziękuję Ci bardzo za pamięć. Twoje aranżacje są śliczne, metodę na cukier właśnie wypróbowuje, ale u mnie tak ładnie nie wychodzi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dać wymyślną czcionkę i tak wyszło z tymi życzeniami. Potem wysłałam jeszcze raz. Dziękuję, że jesteś :-)A metodzie cukrowej nie poddawaj się - im więcej warstw, tym lepszy efekt.

      Usuń
  6. Masz na prawdę świetne pomysły odnośnie dekoracji i talent do ich wykonywania:) Kule z mchu - super!
    Ja już posprzątałam balkon jakiś czas temu i na razie świeci pustkami, ale mam nadzieję już niedługo:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, te pomysły to w dużej mierze zasługa Internetu. Od jakiegoś czasu staram się, aby balkon był udekorowany cały rok. Buziaki :-)

      Usuń
  7. To jeszcze jesień? Myślałam, że to już podchodzi pod zimę :) Piękny balkon. Te dynie są imponujące :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima będzie na następnego posta, chciałam uwiecznić tę jesień ;-) Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  8. Aniu, te Twoje gazony i "cukrowanie" to mistrzostwo i efekt super :) Muszę przyznać, ze też spróbowałam, ale nie wyszło aż tak świetnie, chociaż i tak jestem zadowolona. :) Wszystko pięknie Ci się komponuje i urocza jesień u Ciebie :) Buziaki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twój balkon tej jesieni jest przepiękny, bardzo stylowy i magiczny. Masz talent do takich aranżacji. Już nie mogę się doczekać co wyczarujesz na święta :)
    Pozdrawiam cieplutko i weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, aby zimą też był ładny. Dziękuję Aniu i ślę pozdrowienia :-)

      Usuń
  10. O wow o wow o wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja CIę !! Jestem zauroczona ! Balkonik udekorowany jest po prostu magicznie! Uwielbiam wrzosy , dynie i skrzynie. WYszło przepięknie KOchana :) Buziaczki Ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe dekoracje balkonu. Wiele elementów będziesz mogła wykorzystać w zimowej aranżacji i będą super wyglądały np. wianki i kule z mchu. Już nie mogę się doczekać zimowej odsłony Twojego balkonu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z zamiarem wielokrotnego wykorzystania kupowałam te dekoracje z mchu. Pozdrowienia ślę do Ciebie, Alicjo :-)

      Usuń
  12. Ale u Ciebie ładnie na balkonie :) u mnie tak ładnie to nie wygląda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, pewnie zbyt krytyczna jesteś w stosunku do swojego balkonu :-)

      Usuń
  13. Aniu aż szkoda będzie chować te wszystkie urocze dekoracje bo tu zima za pasem😥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe dekoracje:) Jestem ciekawa, jaką zmianę wystroju przygotujesz na Święta... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to wszystko, dopieszczone w każdym calu. Pięknie jest:)i jest mój ulubiony karczoch:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić więcej tych karczochów, bo sprawdzają się w wielu aranżacjach. Serdeczności :-)

      Usuń
  16. Kochana jak ja bym chciał mieć swój balkon ahh :)) Pięknie !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają... może trafi Ci się taras, a nawet ogród :-) Życzę tego :-)

      Usuń
  17. Śliczne dekoracje zrobiłaś Kochana, tez muszę coś wymyślić na swój zimowy balkon, bo jest jakoś pusto na nim.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing decoration *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your generous comment. Have a wonderful weekend.

      Usuń
  19. Piękne dekoracje.Szkoda będzie to demontować.... Ciekawa jestem nowej aranżacji! Sądząc po tej, to możemy spodziewać się kolejnego pięknego obrazka. :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zupełnie nie zdemontuję. Dynie zamienię na coś zimowo - świątecznego. Buziaki :-)

      Usuń
  20. Uwielbiam mech.Jest takim wdzięcznym"materiałem"w aranżacjach dekoracyjnych.Pięknie się komponuje.Jeszcze jesień u Ciebie-piękna, w oczekiwaniu na magiczną zimę.Cieplutko pozdrawiam.Za oknem białe płatki,delikatnie przypominają, czas się śpieszyć.Na górze pierzyny już trzepią.Alicja

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczarowaly mnie Twoje dekoracje na balkonie jest prześliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super aranżacja...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak się właśnie zastanawiałam, czy zostawić ten mój balkon, czy może go tak troszkę udekorować zimowo - choć muszę przyznać, że pogoda i ostatni śnieg zrobiły to trochę za mnie ;)
    jedną opcję już mam, ale czas pokażę czy dojdzie do realizacji - czekam na Twoją aranżację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrealizujesz, to koniecznie zaprezentuj. Buziaki :-)

      Usuń
  24. U Ciebie Aniu czy to lato, jesień ,zima czy wiosna zawsze jest pięknie!
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale dużo dyń i ten mech, cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęłam robić te dynie, to nie było końca i stąd taka ilość :-)

      Usuń
  26. Aniu, Twój jesienny balkon wygląda po prostu przepięknie :)
    Ja już powoli muszę się brać za przystrajanie w zimowej scenerii, jednak mój eM trochę popsuł mi szyki, bo sobie przechowalnię mebli zrobił w jednym kąciku ;)
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz kiedy spadł śnieg, muszą wyglądać obłędnie ;) Przy okazji chciałam Cię zaprosić na bloga, na konkurs, w którym do wygrania wyjątkowy prezent mianowicie pufa firmy Wajnert Meble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten mój balkon to niewiele pada, bo jest zadaszony i z wnęką. Już do Ciebie zmykam ustawić się w konkursowej kolejce. Buziaki :-)

      Usuń
  28. A ja w tym roku niestety zaniedbałam swój balkon😥 Dobrze że spadł śnieg to zrobiło się ładniej. Pięknie u Ciebie to wygladało. Ciekawe czy też już w śniegu? Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dekoruję na zimowo. Dziękuję za ciepłe słowa i ściskam serdecznie :-)

      Usuń
  29. Bardzo fajne są te dynie, podziwiam Twoje zdolności, dla mnie to wyższa szkoła...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te dynie to nie taka trudna sprawa, bardziej brudna robota :-) Ściskam :-)

      Usuń
  30. Bardzo lubię Twój styl, sposób aranżowania przestrzeni. Chętnie poznałabym Cię osobiście.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i mnie też jeszcze milej byłoby Cię poznać. Serdeczności ślę :-)

      Usuń