my shabby my dream

my shabby my dream

wtorek, 10 marca 2015

Po prostu: lustro

Witam Was późno, lecz nie mniej ciepło :-) 

Od dłuższego czasu poszukiwałam jakiegoś ciekawego lustra. Niekoniecznie z potrzeby przeglądania się w nim, raczej z chęci posiadania czegoś oryginalnego, niepowtarzalnego. Kiedy przypadkiem trafiłam w Internecie na ten okaz,  wiedziałam, że muszę je mieć. Później zaczęłam się zastanawiać, czy rzeczywiście aż tak bardzo jest niezbędne w tym moim pokoju. Po dwóch miesiącach zastanawiania się i oglądania go, wreszcie jest. Rozczarował mnie jego kolor, ale to jest najmniejszy i jedyny problem. Właściwie był, ponieważ lustro nabrało już białych barw :-) Teraz wisi "prowizorycznie" - ostatecznie powieszę go niżej. A poza tym jest takie...



A było takie...






A na powitanie dnia dla Was ...




Spokojnej nocy i radosnego poranka, który niech wprowadzi Was w piękny dzień


Ania


24 komentarze:

  1. Ale Ty masz świetne pomysły lustro mnie powaliło z nóg, jeszcze ta półeczka, wieszaczki, cukieras:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko :-) Właśnie o takie "kilka w jednym" mi chodziło. :-)

      Usuń
  2. Lustro w bieli zdecydowanie ładniejsze:)

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Fantazja pozazdroszczenia godna! Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantazji mojej to tu niewiele, raczej udany zakup. Ściskam, Dorotko :-)

      Usuń
  4. Fikuśne lustereczko:) Takich gadżetów w domu nigdy dość. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. To szto przepiękny ten okaz :) zazdroszczę go jak nie wiem :) jeste rewelacyjny a w bieli wygląda znacznie ale to znacznie lepiej :) Czy dużo dałaś za ten okazik ? :) hmmm pięknie u Ciebie :) pięknie.... pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwira, Ty masz tak jak ja z tymi okazami. Napiszę na maila dokładne namiary :-)

      Usuń
  6. Oj jak pięknie, super wyczucie stylu! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i ciszę się, że Ci się spodobało :-)

      Usuń
  7. Cudnie i bardzo klimatycznie:) uwielbiam takie skarby:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas tak ma z tymi skarbami. I dobrze - jeśli coś nas cieszy... Ściskam :-)

      Usuń
  8. Hi Ania, thanks for letting me use your picture on my blog, I am flattered you came to visit!!!! I follow you now through Bloglovin! Christine from Little Brags in the USA
    http://littlebrags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was pleased to host you. :-) I visit your blog regularly :-)

      Usuń
  9. No rewelacyjne cudeńko, gratuluję zakupu, świetnie się tam komponuje, w Twoim pięknym wnętrzu :-) pozdrawiam i ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Kochana :-) Dziękuję za ciepłe słowa i też pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  10. Sliczne! Białe o wiele ładniejsze! Ja tez najchetniej wszystko bym na biało przemalowała :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, aż mi głupio, bo od tygodnia do Ciebie nie zaglądałam. Dopiero wczoraj szybka wizyta, a tam tyle się dzieje :-) Ściskam Was :-)

      Usuń
  11. Ojej, Ty to potrafisz wyszukać w sieci niezłe cudeńka.
    Wygląda na zdjęciach tak realistycznie jak okno, że długo szukałam lustra...
    no i jak zwykle przemalowane po mistrzowsku.

    Martita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Marta, właśnie o taki efekt okna, wręcz fragmentu elewacji drewnianego domu mi chodziło. I już "zagraciłam" półeczkę i zagospodarowałam wieszaczki. Pozdrawiam :-)

      Usuń