my shabby my dream

my shabby my dream

wtorek, 17 marca 2015

Zaspana kuchnia w wiosennej wersji


Witam ciepło wszystkich Gości :-) 

Tego posta powinnam była opublikować "na świeżo" ... Tak wyglądają moje sobotnio - niedzielne poranki, kiedy to mogę dłużej poleniuchować i snuć się z kubkiem lub filiżanką kawy po mieszkaniu. Tym razem złapałam za aparat i zrobiłam kilka "obrazków" kuchennych. Niebieska gama kolorów zniknęła z półek, by ustąpić miejsca łagodniejszym odcieniom, ozdobionego różyczkami, błękitu. I tak to mniej więcej z perspektywy mojego "zaspania" wygląda.
















I żeby nie było, że tylko ustawiam emalie i inne "duperele", to z tektury zrobiłam jakiś czas temu podkładkę pod kalendarz ;-) 




Żegnam się z Wami zapachem bazylii :-)



Pa.

Ania




22 komentarze:

  1. Różyczki przepiękne! lubię takie zestawienie kolorystyczne:)

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie pastele :-) Dzięki Kasiu za odwiedziny :-)

      Usuń
  2. Piękne skorupki! Gdzie ty to wszystko wyławiasz? Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Polinko :-) Skarbów w promocyjnych cenach szukam w sieci Tesco i sklepach Prymus :-) Ściskam :-)

      Usuń
  3. Aniu podkładka najbardziej mnie ujęła...jest cudna:)
    nie ma to jak niedzielne poranki:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Kochana :-) Podkładka to taki impuls: kalendarz był, nie było na czym powiesić i tak wyszło. Pa :-) P.S. I zbliża się niedziela :-)

      Usuń
  4. Ależ wystawaj te swoje skorupki, bo sa piękne.Biało- pastelowo, tak jak lubię najbardziej.Ta błękitna foremeczka i różowa wykrawaczka do ciasteczek najbardziej mnie ujęły, zesztą bańka na mleko i te wszystkie cudne chochle także.Czuję się u Ciebie jak w domu, ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Adka:-) Różowa "wykrawaczka" to to część kompletu zakupionego w EMPiK. Cieszę się, że dobrze się u mnie czujesz. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  5. Urzekła mnie Twoja kolekcja... Gdzie można dostać takie cudeńka? Filiżanki, miseczki, ściereczki... Mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :-) Wygrzebałam je w Tesco i Prymusie (to jest chyba ogólnopolska sieć sklepów) Ściskam :-)

      Usuń
  6. Pojemniki :-) doczekałam się :-) ale masz cudowności, kilka razy te zdjęcia ogladałam i napatrzeć się nie mogę :-) pozdrawiam kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aguniu, że Ci się podobają. Zawsze mam Cię na uwadze, kiedy robię zdjęcia kuchennych półek :-) Buziaki :-)

      Usuń
  7. Aniu, śliczne zdjęcia... skorupy są cudoqne, te różyczki, pastele, te chochle! Choruję na taki zestaw emaliowany!

    Na prawdę, ciekawa kolekcja...
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw emaliowany to moje przypadkiem spełnione marzenie. Bardzo go lubię :-) Wiosennie pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Kochana... jakie ty masz śliczne skorupy:) Ach... zdecydowanie Mój klimacik:) U ciebie jest tak jak lubię:) Piękne kubeczki!!!!!!
    Przepięknego, wiosennego weekendu:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dobre, ponieważ mój klimacik jest u Ciebie - mogłabym przysiadywać z tymi Twoimi pastelami godzinami. :-) Ściskam :-)

      Usuń
  9. Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi dodatkami i kuchnia a podkladke ktora poczynilas jest swietna widac w niej nature :)u mnie tez powoli robi sie wiosennie narazie doniczki umalowane czekaja na kupno ziol ,niedlugo poscik na ich temat :) uwielbiam tu do Ciebie wpadac :) pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnię mam przed remontem, więc jedynie tym co na półkach mogę się cieszyć i to robię. W sumie niewiele potrzeba... :-) Pa :-)

      Usuń
  10. Jestem zachwycona twoją pastelową kuchnią :) Pojemniczki, kubeczki, po prostu pięknie i wiosennie :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj udało mi się kupić pastelowy błękitny emaliowany :-) Maślanka smakuje z niego wybornie ;-)

      Usuń
  11. Ależ miło tam u Ciebie i domowo. Kolorystyka taka jaką lubię:)

    OdpowiedzUsuń