my shabby my dream

my shabby my dream

poniedziałek, 2 marca 2015

Zapraszam do stołu :-)

Hej, moje Drogie :-)

Tym razem znowu zasiadam z Wami do stołu. Jakiś czas temu udało mi się kupić za jakieś małe pieniądze (chyba 25zł) materiał (szer.1,4m x dł. 2,6m ). Idealne wymiary na mój stół po rozłożeniu na maksa. Kolory stonowane, tylko zastanawiałam się jak zaakceptuję ten wzór ;-) Obszyłam brzegi i mam obrus. Okazało się, że pasuje idealnie do zastawy, która jest dość prosta i przełamuje elegancki wygląd sztućców i wspomnianego obrusa. Wydaje mi się, że całość całkiem fajnie współgra. I tak oto mój stół zyskał nowe "szaty" :-) 





Dziękuję, że przysiadacie tutaj u mnie :-)

Pozdrawiam Was ciepło, życzę miłego i prawie wiosennego tygodnia.

Ania

28 komentarzy:

  1. Prześlicznie:) przysiadłam, ale tylko dlatego, że puste talerze, bo się próbuję odchudzać:)

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie próbuję, ale cieszę się, że przysiadłaś. :-) Pa;-)

      Usuń
  2. Udana stylizacja:) Materiał faktycznie utrafiłaś niezły i w połączeniu z niebieskim ślicznie wygląda. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polinko, zainspirowałaś mnie swoimi "miętusami; :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Skoro tak uważasz, to fajnie. :-) Pozdrawiam Cię Marta :-)

      Usuń
  4. no no ale ładne szaty udało Ci się skomponować z zastawą :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Mam słabość do tkanin wszelkiej maści. Twój obrus poprostu lśni urokiem i elegancją!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Dorotko? Też mam słabość do tkanin :-) Ściskam :-)

      Usuń
  6. Wzór jest fantastyczny na obrusie jak dla mnie , pięknie zastawiony stół i te hiacynty dopełniaja całości, ale obrus pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Beatko, za wizytę i ciepłe słowa. :-)

      Usuń
  7. Elegancki i wytworny zarazem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnoscią zasiadłabym do tak pięknie nakrytego stołu:)
    Prześlicznie!
    ślę wiosenne pozdrowienia, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że przysiadłaś ze mną. Również wiosennie Cie pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Pięknie, zastawa i materiał bardzo mi się podobają, no i taki obrus za taką cenę - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, Olu :-) Ciesze się, że Ci się podoba. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. No Kochana obrusik cudny elegancja francja :) wszystko asuje pieknie :) tez sie przymierzam do uszycia podkladek ale zebrac sie nie moge :) z zazdrosci Twoich swiecznikw wymyslilam swoje z diy ale zejdzie zanim je wykonam :) zapraszam do mnie nie wiem czy widzialas kufer ? Pozdrowka i samych smakosci przy tych wykwintosciach , pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cześć, moja droga :-) Cieszę się, że powstają u Ciebie świeczniki i nie mogę doczekać się posta z nimi w roli głównej. A kufer widziałam jako jedna z pierwszych... nic nie umknie mojej uwadze ;-)

      Usuń
  11. Tkanina wyjątkowo ładna no i pasuję pięknie do zastawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alicjo, że Ci się podoba. A kupowałam go trochę bez przekonania. ;-)

      Usuń
  12. Ja nie uzywam obrusów bo zaraz byłby cały uplamiony a u Ciebie taki czyściutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja obrusy uwielbiam, a na plamy... na szczęście dużo środków piorących :-)

      Usuń
  13. ja z chęcia bym przysiadła do tak pięknie nakrytego stołu, obrusik śliczny i faktycznie zastawa idealnie pasuje. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci i Twoje ciepłe słowa. Ściskam :-)

      Usuń